~~ SAYANG KORANG SUMER ~~

Kalau sebelum nie aq just sebut je nama2 org yang tertentu lam entri yg lepas2.. Skunk aq dgn bangge dan sgt berbesar hati nak menayangkan muka2 dorang yg aq SAYANG SANGAT sejak aku dok kat UniSZA nie hampir setahun lebih... hehehe........




inilah geng2 baek aq kat sini... De Aim NaFiLee....
kwn2 aq  nie mmg giler camera..tp xpe lah.. walau apepown yg korg ske wat.. aq tetap syg korang !! eheh~ (-__-")
dr kiri : Pypah , Nana , Aim & Deyla




haaaaaaaa... yang comey nie kakak angkat kesayangan aq !
~~ Kak Jilah Jer ~~
~~ miss u la akak ~~



yang nie plak abang angkat kesayangan aq ! Abang Akatora San Weng
Nama dia Ridhwan je sebenarnyer ... eheh (-__-") 
posing ala2 model la plak dorg nie.. hahaha.. masalah3
sebelah abg weng 2 namenyer abg arip....
gmbar nie di ambik time kitorg g FestKUM 2010 @ UniMAP,Perlis





Last but not least....... aq sayang semua ahli2 Mahameru... Sebab dorg la kengkawan terbaik !
Melalui Mahameru la aq dpt kenal kakak n abg angkat kesayangan aq tu... Dalam kelab Mahameru gak la aq kenal ngan Abang Latip.. Senang citer, semua Mahameruans da mcm family aq kat UniSZA nie..  (^__^)




So, gambar2 kat atas tu semuanya mereka2 yang aku sayang sgt2..... Gembira dapat kenal ngan dorg .. Hope hubungan persahabatan kitorang akan kekal.... 

Popular Posts