HEART ATTACK - EXO ( MALAY COVER VERSION )

KONNICHIWA ! ANNEYONG !

Wah.. tetiber tergerak hati nak cover lagu EXO.. Tapi, disebabkan tak pandai nk sebut perkataan-perkataan Korea tu.. Jadi, Leen dah translate kepada BM. Mungkin maksudnya tak sama lah bulat-bulat.. sbb Leen dah tukarkan sikit mngikut kefahaman leen berkenaan lirik tu & synchronize kan dgn music asal..

Pitch lagu ni pun dah ditukar sikit sbb nak sesuaikan dgn Leen punya vokal.. Hihi.. Tapi, nak mintak maaf awal-awal sebab Leen nyanyi dah sememangnya tak sedap mcm EXO !! Hehehe..

So, selamat mendengar !! ^_^




Popular Posts