Sayonara by Leenoraimy ( Original Song )

Konnichiwa.. Anneyong..

Ok.. Leen nak share sikit satu lagu terbaru hasil karya Leen.. Just buat suka-suka sebab tiba-tiba dpt idea tulis lirik.. Hihihi.. Jemputlah dengar ye... Komen membina amat diperlukan.. Time nie record suka-suka.. so, suara memang ke laut.. pasal gitar plk.. kalau sumbang tu harap maaf.. sbb sy bukan gitaris.. hikhikhikhik...
Kat bawah nie ada lirik & link Soundcloud lagu  Leen..

Kalau korang curious kenapa tajuknya Sayonara ? Well.. sayonara tu bahasa Jepun yg bermaksud Selamat Tinggal.. kalau baca lirik.. tahulah kenapa nak ucap selamat tinggal.. hehe..



SAYONARA by LEENORAIMY


Aku bukan.. sama spt mereka..
Aku tidak.. memandang rupa ..apa kau punya..
Sayonara..kita takkan bersama..
Kerna kau tak kenal erti setia..

Ini aku mahu mulakan cerita..
Tentang kita pada suatu masa..
Owh aku tahu kau pasti dah lama lupa
Biar aku flashback..
nanti kau ingat semula..
Kita bertemu secara tak sengaja..
Lbh kurang sama saja mcm dlm drama..
Owh.. Cliche sngtnya cerita kita..
Kdgkala buat aku rasa nak ketawa..

Senyum manis. gaya stylo.
Lagak rupa mcm artis..bukan sebarang artis..
Mcm E.X.O !
Tak panjang cerita.. kau mula bersuara..
Tanya siapa nama..Siap ayat bunga-bunga ~

ulang c/o

Ok.. sambung rangkap dua..
awal2 nmpak bahgia..
Semua manis. semua suka..
Kau janji sumpah setia..
Kata aku yg kau cinta dlm berjuta wanita..
Hanya aku untuk kamu..
kamu untuk aku..
Mujur aku tak percaya..
Kata-katamu hanya dusta..
tabur janji sini sana
Bukan 1,2,3.. Tapi ratusan wanita..
Kau ungkapkan kata cinta
Tapi 1 pun.. Tak boleh dipercaya...


Lyric & music : Leenoraimy

Popular Posts